Τσακαλώτος για τις επενδύσεις του σε ξένα funds: Τα λεφτά μου τα έδωσε ο πατέρας μου

 Τσακαλώτος για τις επενδύσεις του σε ξένα funds: Τα λεφτά μου τα έδωσε ο πατέρας μου

Τα ποσά δεν αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια της κοινοβουλευτικής μου θητείας, υποστηρίζει ο βουλευτής της αξιωματικής αντιπολίτευσης Ευκλείδης Τσακαλώτος ο οποίος επικρίθηκε γιατί επενδύει πολλές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ σε εταιρείες όπως η Black Rock και αμερικανικές τράπεζες όπως η JP MORGAN.

Σε διευκρινίσεις σχετικά με τα περιουσιακά του στοιχεία, για τα οποία έχει γίνει πολύς λόγος μετά τη δημοσίευση του «πόθεν έσχες» των βουλευτών, προχώρησε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Ευκλείδης Τσακαλώτος.
Μέσω της σελίδας του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο κ. Τσακαλώτος τονίζει ότι τα ποσά που επενδύθηκαν δεν αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια της κοινοβουλευτικής του θητείας και ότι το μεγαλύτερο μέρος αυτών των ποσών δεν αποκτήθηκε από τον ίδιο.
«Είναι αποταμιεύσεις του πατέρα μου, στις οποίες κάποια στιγμή έγινα συνδικαιούχος», σημειώνει και προσθέτει ότι ουδέποτε ασχολήθηκε προσωπικά με τη διαχείριση των εν λόγω ποσών.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο αδάμαστος αρχηγός των Απάτσι, Τζερόνιμο

Ανακαλύφθηκε «συνδετικός κρίκος» ανάμεσα σε εγκέφαλο και ανοσοποιητικό

Ο θρυλικός βρετανός κομμωτής Βιντάλ Σασούν