To τέρας είναι εδώ (No1)
Σάββατο, 7 Σεπτεμβρίου 2013
Μηχανολογικό, Υπουργείο Συγκοινωνιών, τμήμα μεταβίβασης οχημάτων. Εξυπηρετεί το κοινό κάθε μέρα απο τις...
09.00-13.00 εκτός Τετάρτης. Ωράριο εξυπηρέτησης απίθανο, παρεχόμενες
υπηρεσίες χείριστες. Διάρκεια μεταβίβασης ενός οχήματος ένα ολόκληρο
πρωινό ή αλλιώς σχεδόν μία εργάσιμη ημέρα για τους πολίτες.
Μηχανογράφηση λίαν επιεικώς απαράδεκτη, υπαλληλικό προσωπικό με
νοοτροπία 'Ιράκ' ή 'Τανζανίας'.
Υπάρχουν ακόμη κλητήρες για τη διεκπεραίωση των φακέλων ‘από γραφείο εις γραφείο’ εντός της υπηρεσίας, ενώ ως συνήθως 'ημέτεροι'(γνωστοί) εμπλεκόμενοι εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα χωρίς κανείς να διαμαρτύρεται. Όλοι γνωρίζουν πως αν διαμαρτυρηθούν θα ανακύψει πρόβλημα όταν έλθει η σειρά τους να εξυπηρετηθούν. Ο φόρτος εργασίας άνισα κατανεμημένος στο υπάρχον προσωπικό αφού οι μισοί εργαζόμενοι εργάζονται πραγματικά ενώ οι άλλοι μισοί είναι αραχτοί στα υπόλοιπα γραφεία. Τυπικό παράδειγμα γραφειοκρατικής Ελληνικής Δημόσιας υπηρεσίας.
Για τους απλούς πολίτες που έχουν καθημερινά επαφή με το 'τέρας' έννοιες και λέξεις όπως μνημόνια ,αντιμνημόνια , κεντροαριστερές , κεντροδεξιές, εντός ή εκτός Ευρώπης ,ευρώ, δολάρια ,δραχμές λίγη σημασία έχουν.
Το ‘τέρας’ δε κάνει διακρίσεις σε 'αριστερούς' ή 'δεξιούς'. Σε οπαδούς των θεωριών του 'Μάρξ' , του Keynes' ή του 'Friedman'.Ούτε ασχολείται με το τι κόμμα ψήφιζε ο καθένας από μας έως τώρα. Του είναι αδιάφορο αν έχει να κάνει με Νεοδημοκράτη, Πασοκτζή, Συριζαίο , Οικολόγο ,Χρυσαυγίτη ή οποιοδήποτε άλλο κόμμα . Γιατί το ' κράτος-τέρας' που σχεδόν όλοι μας συμβάλλαμε στη δημιουργία του ή ανεχτήκαμε είναι εδώ, βρυχάται καθημερινά και μας δείχνει τα δόντια του μόλις το πλησιάσουμε.
Είτε εντός είτε εκτός είτε επί τα αυτά χρειαζόμαστε χιλιάδες μπουλντόζες για κατεδαφίσεις και επανασύσταση εξ αρχής, από μηδενικό σημείο.
Ή αλλάζουμε όλα όσα μας ταλαιπωρούν και στενοχωρούν ή βουλιάζουμε στο βούρκο της ανυπαρξίας και ανυποληψίας.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου