Αν σώζεται η χώρα με τα 80 λεπτά...






Στεκόμουν στην σειρά για τα γκισέ στην τράπεζα.
Ήμουν τέταρτος στη σειρά.
Σε ένα ταμείο εξυπηρετείτο εκείνη την ώρα ένας κύριος περίπου εβδομήντα ετών.
Ξαφνικά τον ακούω να λέει στον ταμία.
-Γιατί είναι μικρότερη η σύνταξη μου;
Κάτι απάντησε ο ταμίας που δεν μπόρεσα όμως να ακούσω.
Ο κύριος απογοητευμένος και σκεπτικός κάθισε σε μια καρέκλα  και μελετούσε το βιβλιάριο του.
Κάποιος συνομήλικος τον πλησίασε κι άρχισαν να συζητούν.
Ο απογοητευμένος συνταξιούχος μιλώντας με φανερή απορία περιέγραφε το πρόβλημα του.
-Δούλευα σαράντα ολόκληρα χρόνια.
Όταν πήγα στο Ταμείο Εμπόρων να ρωτήσω για τη σύνταξη μου είπαν να υπολογίζω περί τα 1300 ευρώ.
Μετά την καταμέτρηση των ενσήμων ένας υπάλληλος του Ταμείου με πληροφόρησε:
-Χοντρικά να υπολογίζετε γύρω στο χιλιάρικο.
Κατέθεσα τα χαρτιά μου και περίμενα έξι μήνες.
Όταν πήγα στο Ταμείο να ρωτήσω μου είπαν ότι έχει περάσει από την επιτροπή και είναι στο λογιστήριο.
Μου παρέδωσαν μια απόφαση με ποσό σύνταξης 850 ευρώ.
Η απόφαση έγραφε πως μπορούσα εντός μηνός να εκφράσω εγγράφως τις ενστάσεις μου.
Όμως το έγγραφο μου παραδόθηκε με τρεις μήνες καθυστέρηση άρα η προθεσμία είχε λήξει.
Σκέφτηκα ''ας είναι και τα 850 καλά είναι κι αυτά''.
Από τα 850 στο βιβλιάριο μου άρχισαν να κατατίθενται πότε 820 πότε 810.
Μετά τα μέτρα που πηρέ η κυβέρνηση είχαν μειωθεί στα 796.
Σήμερα 1,3,2012 μου κατέθεσαν 772.
Είναι 24 ευρώ λιγότερα και απορώ με ποια δικαιολογία.
Εμείς οι έμποροι τα ασφάλιστρα μας τα πληρώνουμε μόνοι μας.
Ούτε εργοδότες, όπως στο ΙΚΑ, ούτε φορολογούμενοι, όπως στο Δημόσιο.
Όλα είναι από την τσέπη μας.
Αν μάλιστα καθυστερήσεις μπαίνει και πρόστιμο.
Έμενα, που έκαναν έξι μήνες να μου δώσουν σύνταξη, δεν μου έδωσαν όμως τόκο !
Καταλαβαίνω την δυσκολία που περνάμε όλοι.
Οι πολίτες όμως δεν ευθύνονται για τα λάθη των πολιτικών.
Ίσως η μόνη τους ευθύνη να είναι επειδή τους εκλέγουν.
Τα 24 ευρώ για μένα είναι οι φρατζόλες ψωμιού το μήνα.
Πληρώνω 400 ευρώ νοίκι
Μου μένουν 372 ευρώ για να βγάλω το μήνα.
Αν αφαιρέσω το ψωμί θα μου μείνουν 348 για να ζήσω.
Άλλες ανάγκες δεν έχω; Άνθρωπος είμαι !
Δεν θέλω να γκρινιάζω γιατί ξέρω άλλους ανθρώπους που βρίσκονται σε χειρότερη κατάσταση.
Αλλά θέλω να πω μόνο τούτο.
Αν είναι να σωθεί η χώρα με τα δικά μου 80 λεπτά την ημέρα χαλάλι.
Επειδή σαράντα χρόνια όμως κουμαντάριζα μαγαζί πιστεύω ότι μας κοροϊδεύουν.
Δεν σώζονται οι οικονομίες των χωρών με τα 80 λεπτά των συνταξιούχων.
Πήρε την εφημερίδα του και τα χαρτιά του κι έφυγε περισσότερο απορημένος από την τράπεζα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο αδάμαστος αρχηγός των Απάτσι, Τζερόνιμο

Ο δημιουργός του «Πίτερ Παν» Τζέιμς Μπάρι

Ο θρυλικός βρετανός κομμωτής Βιντάλ Σασούν