Πρόκληση Μουζάλα: Το χάος στην Ειδομένη είναι «ευθύνη της Ιστορίας, όχι της κυβέρνησης»



               Πρόκληση Μουζάλα: Το χάος στην Ειδομένη είναι «ευθύνη της Ιστορίας, όχι της κυβέρνησης»

Είχα πει να φύγω…
Γι’ αυτό και εδώ και αρκετό καιρό δεν βλέπετε πια δικά μου γραφτά στον ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ
Κάτι γιατί κάποιοι φίλοι - αναγνώστες παρεξηγούσαν τις θέσεις μου ως αντικυβερνητικές.
Κάτι γιατί κι εγώ ένιωθα να επαναλαμβάνομαι σαν τον σκύλο που κυνηγά την ουρά του.
Έτσι με τούτα και με κείνα αποσύρθηκα.
Αφορμή να επανακάμψω μου είχαν δώσει πολλά γεγονότα από αυτά που μας κατακλύζουν καθημερινά από τα δελτία των ειδήσεων που μια ακατανίκητη διαστροφή με αναγκάζει να τα ακολουθώ σαν το λαγωνικό το θήραμα του.
Όμως αντιστεκόμουν τοις κείνων ρήμασι πειθόμενος.
Διαβάζοντας, όμως, σήμερα την δήλωση του κ Μουζαλα αναφώνησα ως σημερινός έφηβος:
"Δεν υπάρχει, τι είπε ο άνθρωπος ρε man" ;
Και σκέφτηκα να το μοιραστώ μαζί σας.
Διότι τέτοιες σοφίες δεν μπορεί να μένουν κλεισμένες σε σκονισμένα συρτάρια και σκοτεινά χρονοντούλαπα.
Πρέπει να επικοινωνούνται εις τα πλήθη ώστε κι εμείς οι πτωχοί τω πνεύματι στην πρώτη ευκαιρία να πετάμε στον ταμία της ΔΟΥ π.χ. :
"Δεν φταίω εγώ κύριε μου αλλά είναι ευθύνη της ιστορίας που δεν μπορώ να σας πληρώσω τους φόρους μου"…
..και να καθαρίζουμε !
Αμ πως ;

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο δημιουργός του «Πίτερ Παν» Τζέιμς Μπάρι

Ο αδάμαστος αρχηγός των Απάτσι, Τζερόνιμο

Ο θρυλικός βρετανός κομμωτής Βιντάλ Σασούν