Guardian: Η Τζολί γελοιοποίησε τη βιομηχανία του κουτσομπολιού
Την ώρα που τα κουτσομπολίστικα περιοδικά επέμεναν στα στερεότυπά
τους εμφανίζοντας μόλις πριν από μία εβδομάδα τη «σεξομανή και
αντροχωρίστρα» Αντζελίνα να αναζητεί μετά μανίας αισθησιακά ξενοδοχεία
όπου θα διένυε το μήνα του μέλιτος -και μάλιστα ευρισκόμενη σχεδόν σε
υστερία προκειμένου να προλάβει το γάμο της Τζένιφερ Ανιστον- η διάσημη
ηθοποιός βρισκόταν σε ανάρρωση από την επέμβαση που με γενναιότητα χθες
δημοσιοποίησε.
Συζητώντας δημόσια τη διπλή μαστεκτομή στην οποία υπεβλήθη, εκτός από τη μεγάλη υπηρεσία που προσέφερε σε όλες τις γυναίκες, η Τζολί προκάλεσε τη βιομηχανία των σελέμπριτι να επανεξετάσει τις «αξίες» της, αναφέρει σε εκτενές άρθρο του ο Guardian.
«Η Αντζελίνα Τζολί δεν είναι ασφαλώς η πρώτη ηθοποιός που έχει κάνει μαστεκτομή, όρος που ιατρικά συνήθως αναφέρεται ως αφαίρεση ενός τουλάχιστον ανατομικού γνωρίσματος, που οι γυναίκες ηθοποιοί αναμένεται να σηκώνουν «ως λάβαρο» για χάρη της καριέρας τους. Στην πραγματικότητα μου έρχονται στο μυαλό τέσσερις ηθοποιοί που έχουν συζητήσει δημόσια για τη μαστεκτομή τους όπως η Κριστίνα Απλγκέιτ, η Ολίβια Νιούτον Τζον, η Λιν Ρέντγκρεïβ και η Κάθι Μπέιτς.
Ούτε είναι η πρώτη που υπεβλήθη σε διπλή μαστεκτομή καθώς όπως είχε ανακοινώσει πέρυσι η διάσημη τηλεοπτική περσόνα Σάρον Οσμπορν στο περιοδικό «Χελόου», υπεβλήθη σε μαστεκτομή όταν ανακάλυψε ότι είχε το γονίδιο του καρκίνου του μαστού.
Ωστόσο, ενώ η Τζολί μπορεί να μην είναι η πρώτη, η πράξη της αυτή θεωρείται από κάθε άποψη αξιοσημείωτη και γενναία, ειδικά αφού πρόκειται για διπλή προληπτική μαστεκτομή. Είναι σίγουρα μία γυναίκα υψηλού προφίλ ώστε να κάνει μία τέτοια ανακοίνωση και αναμφισβήτητα διακυβεύει πολλά.
Σαν να δήλωσε ομοφυλόφιλος ένας αρρενωπός άνδρας
Το να ανακοινώσει μία νεαρή, όμορφη ηθοποιός ότι αφαίρεσε το στήθος της αποτελεί ως κίνηση καριέρας κάτι παρόμοιο με το να δηλώσει ομοφυλόφιλος ένας όμορφος, αρρενωπός άνδρας, γεγονός γελοίο και αηδιαστικό και για τις δύο πλευρές. Δεν αμφισβήτησε τελικά απλά τη δημόσια εικόνα της αλλά και το ανιαρό κλισέ για το τι κάνει μία γυναίκα σέξι και πώς μία γυναίκα που θεωρείται σύμβολο του σεξ αναφέρεται στο σώμα της.
Κρίνοντας από το απλό και με σαφήνεια άρθρο της στους Νιου Γιόρκ Τάιμς όπου συζητά γιατί επέλεξε να υποβληθεί σε διπλή μαστεκτομή, η Τζολί αντιμετωπίζει τη δημοσιοποίηση της απόφασής της, απλά ως ένα θέμα δημόσιας υπηρεσίας:
«Διάλεξα να μην κρατήσω κρυφή την ιστορία μου, επειδή υπάρχουν πολλές γυναίκες που δεν γνωρίζουν ότι μπορεί να ζουν κάτω από τη σκιά του καρκίνου. Ευελπιστώ ότι και οι ίδιες θα έχουν τη δυνατότητα να εξεταστούν για το γονίδιο και αν βρίσκονται σε υψηλό κίνδυνο θα γνωρίζουν επίσης ότι έχουν και άλλες δυνατές επιλογές» δήλωσε η Τζολί αναγνωρίζοντας παράλληλα τα ζητήματα οικονομικής φύσεως που εμποδίζουν πάρα πολλές γυναίκες από το να κάνουν την εξέταση.
Συνηθισμένη στα αδιάκριτα μάτια
Η Τζολί είναι ήδη συνηθισμένη στην ιδέα της εξονυχιστικής παρατήρησης συγκεκριμένων σημείων του σώματός της από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης- περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη διασημότητα και αυτό από μόνο του λέει πολλά.
Ο σωματότυπός της παρακολουθείται συχνά για σημάδια που μπορεί να υποδηλώνουν διατροφική διαταραχή. Το πόδι της απέκτησε το δικό του feed στο Τουίτερ μετά τα Οσκαρ του 2012.
Τα πιο προσωπικά στοιχεία της ζωής της εδώ και καιρό αποτελούν μέρος της ποπ κουλτούρας, από την ταραγμένη σχέση της με τον δύσκολο πατέρα της, στα παιδιά της, τους γάμους της, την αιώνια παραφιλολογία σχετικά με το τρίγωνο Ανιστον-Πιτ-Τζολί, που όπως φαίνεται έχει συναρπάσει τις εφημερίδες πολύ περισσότερο από ό,τι τους ίδιους τους συμμετέχοντες.
Ωστόσο, η ίδια η Τζολί διατηρούσε πάντα το επίπεδο της προσωπικής ζωής που πλέον μόνο οι πρώτης κατηγορίας ηθοποιοί έχουν. Σπάνια παραχωρεί συνεντεύξεις και δεν ποζάρει γυμνή σε εξώφυλλα ανδρικών περιοδικών. Ακόμη και ως Λάρα Κροφτ, όντας προφανώς ο πιο σέξι ρόλος που έχει υποδυθεί, φορούσε γενικά ένα κορμάκι και όχι μπικίνι.
Η απάρνηση του sex symbol
Για μια γυναίκα όπως η ίδια, που έχει αναδειχθεί ως η πιο σέξι γυναίκα στον κόσμο, εκλογή που θεωρείται από τις πιο σημαντικές, η Τζολί δεν έχει δείξει ποτέ πραγματικά ενδιαφέρον στο να αναδείξει τον εαυτό της ή το σώμα της στο κοινό. Το γεγονός αυτό, να το πράξει δηλαδή με το πιο προσωπικό τρόπο, καθιστά την τωρινή της απόφασή πιο ισχυρή, αλλά και, ως ένα βαθμό, πιο κατανοητή.
Εδώ και περίπου μία δεκαετία, έχει αποφασίσει με πολύ αποφασιστικό τρόπο να απομακρυνθεί από το είδος των ταινιών με σεξουαλική χροιά που την έκαναν διάσημη όπως το «Τομπ Ράιντερ» και την κατ' εξοχήν λησμονήσιμη «Απόλυτη Αμαρτία» με τον Αντόνιο Μπαντέρας, για χάρη ταινιών όπως το «Μια γενναία καρδιά» και «Η ανταλλαγή» όπου έπαιζε μια θλιμμένη χήρα και μια θλιμμένη μητέρα αντίστοιχα -χωρίς αμφιβολία εις βάρος της καριέρας της.
Παρά την πολυδιαφημισμένη της σεξουαλικότητα, η Τζολί για μεγάλο χρονικό διάστημα δεν είχε βασιστεί στο σώμα της για ρόλους σε ταινίες –κάποιες φορές μάλιστα φαινόταν σαν να μην την ενδιέφερε καν η υποκριτική, προτιμώντας αντ' αυτού να επικεντρωθεί στο έργο της στα Ηνωμένα Εθνη και στη μητρότητα.
Ως εκ τούτου, το να ανακοινώσει στη συνέχεια πόσο την έχει αλλάξει, δεν αποτελεί ενδεχομένως αρκετά μεγάλη αλλαγή στην καριέρα της, όσο θα ήταν για όσες έχουν αφεθεί να πιστεύουν ότι το στήθος τους είναι το μόνο αντάλλαγμα που έχουν να προσφέρουν.
Εξέθεσε τα σκουπίδια της ενημέρωσης
Το στήθος δεν κάνει τη γυναίκα. Η ωμή αλήθεια ωστόσο δεν έχει χώρο στη χώρα της φαντασίας όπου σμίγουν οι μύθοι των διασημοτήτων με τη δημόσια αντίληψη. Στην πραγματικότητα, σε αυτή τη φανταστική χώρα όπου επικρατεί η φούσκα των διασημοτήτων και οι ανοησίες των σκανδαλοθηρικών εφημερίδων, μέχρι πριν 24 ώρες η Αντζελίνα Τζολί φαινόταν στα μάτια των μέσων ενημέρωσης ως η σεξομανής αντροχωρίστρα που πίνει αίμα και ξελογιάζει άνδρες –μολονότι έχει έξι παιδιά με έναν- την ίδια ακριβώς φήμη δηλαδή που της είχαν αποδώσει όταν πρωτοεμφανίστηκε πριν από μερικές δεκαετίες.
Για του λόγου το αληθές, μόλις το προηγούμενο Σαββατοκύριακο διάβασα ένα άρθρο -και χρησιμοποιώ πολύ χαλαρά τον όρο- που υποστήριζε ότι η Τζολί ήταν τόσο ανένδοτη στο να γίνει ο γάμος της πριν από της Τζένιφερ Ανιστον, που ήδη η ίδια και ο Μπραντ Πιτ είχαν κλείσει για τους δυο τους μία ρομαντική «απόδραση» για το μήνα του μέλιτος. Πλέον γνωρίζουμε ότι δεν έψαχναν για αισθησιακά ξενοδοχεία κάνοντας ταυτόχρονα εκπληκτικό σεξ. Αντίθετα, ο Πιτ και η Τζολί ήταν απασχολημένοι διαφορετικά στο Κέντρο Μαστού Πινκ Λότους, ενώ η Τζολί βρισκόταν σε θεραπεία για τη διπλή μαστεκτομή της. Σπάνια έχει υπάρξει τόσο γελοία έκθεση μεταξύ των «σκουπιδιών» των κουτσομπολιών των διασημοτήτων και της πραγματικής αλήθειας.
Αλλες το κράτησαν κρυφό
Οχι πριν από πολύ καιρό οι δημόσιες διαβουλεύσεις για τη μαστεκτομή ήταν ταμπού-ήταν η Μπέτυ Φορντ εκείνη που ξεκίνησε την αντεπίθεση όταν μίλησε ανοιχτά για αυτό το 1974. Η αλήθεια ωστόσο είναι ότι η Τζολί, η Απλγκεϊτ, η Ρεντγκρέιβ και οι υπόλοιπες ελάχιστες διασημότητες είναι απλώς η κορυφή του παγόβουνου καθώς υπάρχουν πολλές άλλες γυναίκες υψηλού προφίλ, γυναίκες των οποίων το «κορμί για μπικίνι» συζητείται ακόμη στα περιοδικά διασημοτήτων μέχρι και σήμερα, και οι οποίες έχουν υποστεί παρόμοιες επεμβάσεις.
Εχουν αποφασίσει ωστόσο να κρατήσουν το γεγονός κρυφό από τον Τύπο -για χάρη της σταδιοδρομίας τους, για χάρη της καριέρας τους και της ψυχικής ευεξίας τους. Και ποιός μπορεί άλλωστε να τις κατηγορήσει; Ποια γυναίκα θα ήθελε να ερωτάται για τη μαστεκτομή της σε κάθε συνέντευξη Τύπου για το υπόλοιπο της ζωής της;
Πολλά περισσότερα από πόνο
Ποια γυναίκα θα μπορούσε να αντέξει να γνωρίζει ότι κάθε φορά που φωτογραφίζεται - σε ένα κόκκινο χαλί, σε μια ταινία, σε μια παραλία - οι ξένοι σε όλο τον κόσμο διερευνούν εξονυχιστικά το σώμα της για να δούν αν και πόσο το στήθος της έχει αλλάξει;
Μια μαστεκτομή περιλαμβάνει πολλά περισσότερα από πόνο -τόσο συναισθηματικά όσο και σωματικά- χωρίς καν να αρχίσουν να σκέφτονται το άσεμνο και μακάβριο ενδιαφέρον εκατομμυρίων.
Οταν πρόκειται για διασημότητες, ο κυνισμός είναι γενικά η ενστικτώδης αντίδραση. Αλλά για την Τζολί, το να αναλάβει κάτι τέτοιο χωρίς κανένα όφελος για την ίδια, απλά για να επιστήσει την προσοχή στην ασθένεια και τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να προληφθεί και να αντιμετωπιστεί, πρέπει μόνο να επικροτείται.
Για τον κόσμο των διασημοτήτων εξακολουθεί να υπάρχει η ελπίδα ότι θα αρχίσουν να μεγαλώνουν και να μεταχειρίζονται τις γυναίκες τους ως ενήλικες, σε αντίθεση με αντικείμενα του σεξ. Και για το κόστος της εξέτασης και της θεραπείας, το ιδανικό εξακολουθεί να είναι το να υπάρξει μεγαλύτερη χρηματοδότηση παγκοσμίως ούτως ώστε να μπορούν να σωθούν περισσότερες γυναικείες ζωές. Πηγή Εθνος
Συζητώντας δημόσια τη διπλή μαστεκτομή στην οποία υπεβλήθη, εκτός από τη μεγάλη υπηρεσία που προσέφερε σε όλες τις γυναίκες, η Τζολί προκάλεσε τη βιομηχανία των σελέμπριτι να επανεξετάσει τις «αξίες» της, αναφέρει σε εκτενές άρθρο του ο Guardian.
«Η Αντζελίνα Τζολί δεν είναι ασφαλώς η πρώτη ηθοποιός που έχει κάνει μαστεκτομή, όρος που ιατρικά συνήθως αναφέρεται ως αφαίρεση ενός τουλάχιστον ανατομικού γνωρίσματος, που οι γυναίκες ηθοποιοί αναμένεται να σηκώνουν «ως λάβαρο» για χάρη της καριέρας τους. Στην πραγματικότητα μου έρχονται στο μυαλό τέσσερις ηθοποιοί που έχουν συζητήσει δημόσια για τη μαστεκτομή τους όπως η Κριστίνα Απλγκέιτ, η Ολίβια Νιούτον Τζον, η Λιν Ρέντγκρεïβ και η Κάθι Μπέιτς.
Ούτε είναι η πρώτη που υπεβλήθη σε διπλή μαστεκτομή καθώς όπως είχε ανακοινώσει πέρυσι η διάσημη τηλεοπτική περσόνα Σάρον Οσμπορν στο περιοδικό «Χελόου», υπεβλήθη σε μαστεκτομή όταν ανακάλυψε ότι είχε το γονίδιο του καρκίνου του μαστού.
Ωστόσο, ενώ η Τζολί μπορεί να μην είναι η πρώτη, η πράξη της αυτή θεωρείται από κάθε άποψη αξιοσημείωτη και γενναία, ειδικά αφού πρόκειται για διπλή προληπτική μαστεκτομή. Είναι σίγουρα μία γυναίκα υψηλού προφίλ ώστε να κάνει μία τέτοια ανακοίνωση και αναμφισβήτητα διακυβεύει πολλά.
Σαν να δήλωσε ομοφυλόφιλος ένας αρρενωπός άνδρας
Το να ανακοινώσει μία νεαρή, όμορφη ηθοποιός ότι αφαίρεσε το στήθος της αποτελεί ως κίνηση καριέρας κάτι παρόμοιο με το να δηλώσει ομοφυλόφιλος ένας όμορφος, αρρενωπός άνδρας, γεγονός γελοίο και αηδιαστικό και για τις δύο πλευρές. Δεν αμφισβήτησε τελικά απλά τη δημόσια εικόνα της αλλά και το ανιαρό κλισέ για το τι κάνει μία γυναίκα σέξι και πώς μία γυναίκα που θεωρείται σύμβολο του σεξ αναφέρεται στο σώμα της.
Κρίνοντας από το απλό και με σαφήνεια άρθρο της στους Νιου Γιόρκ Τάιμς όπου συζητά γιατί επέλεξε να υποβληθεί σε διπλή μαστεκτομή, η Τζολί αντιμετωπίζει τη δημοσιοποίηση της απόφασής της, απλά ως ένα θέμα δημόσιας υπηρεσίας:
«Διάλεξα να μην κρατήσω κρυφή την ιστορία μου, επειδή υπάρχουν πολλές γυναίκες που δεν γνωρίζουν ότι μπορεί να ζουν κάτω από τη σκιά του καρκίνου. Ευελπιστώ ότι και οι ίδιες θα έχουν τη δυνατότητα να εξεταστούν για το γονίδιο και αν βρίσκονται σε υψηλό κίνδυνο θα γνωρίζουν επίσης ότι έχουν και άλλες δυνατές επιλογές» δήλωσε η Τζολί αναγνωρίζοντας παράλληλα τα ζητήματα οικονομικής φύσεως που εμποδίζουν πάρα πολλές γυναίκες από το να κάνουν την εξέταση.
Συνηθισμένη στα αδιάκριτα μάτια
Η Τζολί είναι ήδη συνηθισμένη στην ιδέα της εξονυχιστικής παρατήρησης συγκεκριμένων σημείων του σώματός της από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης- περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη διασημότητα και αυτό από μόνο του λέει πολλά.
Ο σωματότυπός της παρακολουθείται συχνά για σημάδια που μπορεί να υποδηλώνουν διατροφική διαταραχή. Το πόδι της απέκτησε το δικό του feed στο Τουίτερ μετά τα Οσκαρ του 2012.
Τα πιο προσωπικά στοιχεία της ζωής της εδώ και καιρό αποτελούν μέρος της ποπ κουλτούρας, από την ταραγμένη σχέση της με τον δύσκολο πατέρα της, στα παιδιά της, τους γάμους της, την αιώνια παραφιλολογία σχετικά με το τρίγωνο Ανιστον-Πιτ-Τζολί, που όπως φαίνεται έχει συναρπάσει τις εφημερίδες πολύ περισσότερο από ό,τι τους ίδιους τους συμμετέχοντες.
Ωστόσο, η ίδια η Τζολί διατηρούσε πάντα το επίπεδο της προσωπικής ζωής που πλέον μόνο οι πρώτης κατηγορίας ηθοποιοί έχουν. Σπάνια παραχωρεί συνεντεύξεις και δεν ποζάρει γυμνή σε εξώφυλλα ανδρικών περιοδικών. Ακόμη και ως Λάρα Κροφτ, όντας προφανώς ο πιο σέξι ρόλος που έχει υποδυθεί, φορούσε γενικά ένα κορμάκι και όχι μπικίνι.
Η απάρνηση του sex symbol
Για μια γυναίκα όπως η ίδια, που έχει αναδειχθεί ως η πιο σέξι γυναίκα στον κόσμο, εκλογή που θεωρείται από τις πιο σημαντικές, η Τζολί δεν έχει δείξει ποτέ πραγματικά ενδιαφέρον στο να αναδείξει τον εαυτό της ή το σώμα της στο κοινό. Το γεγονός αυτό, να το πράξει δηλαδή με το πιο προσωπικό τρόπο, καθιστά την τωρινή της απόφασή πιο ισχυρή, αλλά και, ως ένα βαθμό, πιο κατανοητή.
Εδώ και περίπου μία δεκαετία, έχει αποφασίσει με πολύ αποφασιστικό τρόπο να απομακρυνθεί από το είδος των ταινιών με σεξουαλική χροιά που την έκαναν διάσημη όπως το «Τομπ Ράιντερ» και την κατ' εξοχήν λησμονήσιμη «Απόλυτη Αμαρτία» με τον Αντόνιο Μπαντέρας, για χάρη ταινιών όπως το «Μια γενναία καρδιά» και «Η ανταλλαγή» όπου έπαιζε μια θλιμμένη χήρα και μια θλιμμένη μητέρα αντίστοιχα -χωρίς αμφιβολία εις βάρος της καριέρας της.
Παρά την πολυδιαφημισμένη της σεξουαλικότητα, η Τζολί για μεγάλο χρονικό διάστημα δεν είχε βασιστεί στο σώμα της για ρόλους σε ταινίες –κάποιες φορές μάλιστα φαινόταν σαν να μην την ενδιέφερε καν η υποκριτική, προτιμώντας αντ' αυτού να επικεντρωθεί στο έργο της στα Ηνωμένα Εθνη και στη μητρότητα.
Ως εκ τούτου, το να ανακοινώσει στη συνέχεια πόσο την έχει αλλάξει, δεν αποτελεί ενδεχομένως αρκετά μεγάλη αλλαγή στην καριέρα της, όσο θα ήταν για όσες έχουν αφεθεί να πιστεύουν ότι το στήθος τους είναι το μόνο αντάλλαγμα που έχουν να προσφέρουν.
Εξέθεσε τα σκουπίδια της ενημέρωσης
Το στήθος δεν κάνει τη γυναίκα. Η ωμή αλήθεια ωστόσο δεν έχει χώρο στη χώρα της φαντασίας όπου σμίγουν οι μύθοι των διασημοτήτων με τη δημόσια αντίληψη. Στην πραγματικότητα, σε αυτή τη φανταστική χώρα όπου επικρατεί η φούσκα των διασημοτήτων και οι ανοησίες των σκανδαλοθηρικών εφημερίδων, μέχρι πριν 24 ώρες η Αντζελίνα Τζολί φαινόταν στα μάτια των μέσων ενημέρωσης ως η σεξομανής αντροχωρίστρα που πίνει αίμα και ξελογιάζει άνδρες –μολονότι έχει έξι παιδιά με έναν- την ίδια ακριβώς φήμη δηλαδή που της είχαν αποδώσει όταν πρωτοεμφανίστηκε πριν από μερικές δεκαετίες.
Για του λόγου το αληθές, μόλις το προηγούμενο Σαββατοκύριακο διάβασα ένα άρθρο -και χρησιμοποιώ πολύ χαλαρά τον όρο- που υποστήριζε ότι η Τζολί ήταν τόσο ανένδοτη στο να γίνει ο γάμος της πριν από της Τζένιφερ Ανιστον, που ήδη η ίδια και ο Μπραντ Πιτ είχαν κλείσει για τους δυο τους μία ρομαντική «απόδραση» για το μήνα του μέλιτος. Πλέον γνωρίζουμε ότι δεν έψαχναν για αισθησιακά ξενοδοχεία κάνοντας ταυτόχρονα εκπληκτικό σεξ. Αντίθετα, ο Πιτ και η Τζολί ήταν απασχολημένοι διαφορετικά στο Κέντρο Μαστού Πινκ Λότους, ενώ η Τζολί βρισκόταν σε θεραπεία για τη διπλή μαστεκτομή της. Σπάνια έχει υπάρξει τόσο γελοία έκθεση μεταξύ των «σκουπιδιών» των κουτσομπολιών των διασημοτήτων και της πραγματικής αλήθειας.
Αλλες το κράτησαν κρυφό
Οχι πριν από πολύ καιρό οι δημόσιες διαβουλεύσεις για τη μαστεκτομή ήταν ταμπού-ήταν η Μπέτυ Φορντ εκείνη που ξεκίνησε την αντεπίθεση όταν μίλησε ανοιχτά για αυτό το 1974. Η αλήθεια ωστόσο είναι ότι η Τζολί, η Απλγκεϊτ, η Ρεντγκρέιβ και οι υπόλοιπες ελάχιστες διασημότητες είναι απλώς η κορυφή του παγόβουνου καθώς υπάρχουν πολλές άλλες γυναίκες υψηλού προφίλ, γυναίκες των οποίων το «κορμί για μπικίνι» συζητείται ακόμη στα περιοδικά διασημοτήτων μέχρι και σήμερα, και οι οποίες έχουν υποστεί παρόμοιες επεμβάσεις.
Εχουν αποφασίσει ωστόσο να κρατήσουν το γεγονός κρυφό από τον Τύπο -για χάρη της σταδιοδρομίας τους, για χάρη της καριέρας τους και της ψυχικής ευεξίας τους. Και ποιός μπορεί άλλωστε να τις κατηγορήσει; Ποια γυναίκα θα ήθελε να ερωτάται για τη μαστεκτομή της σε κάθε συνέντευξη Τύπου για το υπόλοιπο της ζωής της;
Πολλά περισσότερα από πόνο
Ποια γυναίκα θα μπορούσε να αντέξει να γνωρίζει ότι κάθε φορά που φωτογραφίζεται - σε ένα κόκκινο χαλί, σε μια ταινία, σε μια παραλία - οι ξένοι σε όλο τον κόσμο διερευνούν εξονυχιστικά το σώμα της για να δούν αν και πόσο το στήθος της έχει αλλάξει;
Μια μαστεκτομή περιλαμβάνει πολλά περισσότερα από πόνο -τόσο συναισθηματικά όσο και σωματικά- χωρίς καν να αρχίσουν να σκέφτονται το άσεμνο και μακάβριο ενδιαφέρον εκατομμυρίων.
Οταν πρόκειται για διασημότητες, ο κυνισμός είναι γενικά η ενστικτώδης αντίδραση. Αλλά για την Τζολί, το να αναλάβει κάτι τέτοιο χωρίς κανένα όφελος για την ίδια, απλά για να επιστήσει την προσοχή στην ασθένεια και τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να προληφθεί και να αντιμετωπιστεί, πρέπει μόνο να επικροτείται.
Για τον κόσμο των διασημοτήτων εξακολουθεί να υπάρχει η ελπίδα ότι θα αρχίσουν να μεγαλώνουν και να μεταχειρίζονται τις γυναίκες τους ως ενήλικες, σε αντίθεση με αντικείμενα του σεξ. Και για το κόστος της εξέτασης και της θεραπείας, το ιδανικό εξακολουθεί να είναι το να υπάρξει μεγαλύτερη χρηματοδότηση παγκοσμίως ούτως ώστε να μπορούν να σωθούν περισσότερες γυναικείες ζωές. Πηγή Εθνος
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου