Πόση καλοσύνη γύρω του κι εντός

 

 


Λ. Νικολακοπούλου : Ήταν ότι πιο απροσποίητο υπήρχε στο ελληνικό τραγούδι

 

Τον Σεπτέμβρη του 83 γιορτάζει στο ΟΑΚΑ τα 20 χρόνια παρουσίας και μπροστά σε 80 χιλιάδες κόσμο ξεκινάει με τον ‘’άγγελο εξάγγελο’’ γροθιά στον πασοκικο λαϊκισμό  που μεσουρανούσε τότε και εξακολουθεί μέχρι σήμερα

Το 79 στο Σκορπιό παρουσιάζει το Γιγανταιωρημα όπου εμφανίζει πρώτη φορά την οπισθοδρομική κομπανία

Από Οκτώβρη 86 έως καλοκαίρι 87 παρουσιάζει στην ΕΡΤ την εκπομπή ζητω το ελληνικό τραγούδι καλώντας όλους τους συντελεστές της εποχής στο στούντιο

Εμφανίζεται στο Σπόρτινγκ σε ημερίδα για την ελληνική γλώσσα με υπότιτλο ‘’μήγαρις έχω στο νου μου παρεξ γλώσσα και ελευθερία’’ όπου παραλληλίζει την ‘’συννεφιασμένη Κυριακή’’ με το          ’τη υπερμάχω’’

Γραφεί το 1976 τη μουσική στο HAPPY DAY του Βούλγαρη απ’ όπου και ο τίτλος του αφιερώματος

Κλείνει συμφωνία με τον Κουν  το 1976 για την μουσική στους ΑΧΑΡΝΗΣ όπου αόρατα μέσα την ακυρώνουν και την δίνουν στον Λεοντή ένεκα ΚΚΕ

Κι έτσι, οι κατά Σαββόπουλο «Αχαρνής» πρωτοπαρουσιάστηκαν στην μπουάτ «Ρήγας» της Πλάκας τον Δεκέμβρη του 1976 και κυκλοφόρησαν σε δίσκο το 1977

Το βρώμικο 89 κυκλοφορεί το άλμπουμ το κούρεμα με το τραγούδι ύμνο κωλοέλληνες όπου θεοί και δαίμονες φρύαξαν να το εξαφανίσουν από προσώπου γης

Απροσποίητος και αποστασιοποιημενος από το αγριεμένο πλήθος των ‘’ανθρωπιστών’’ ακολουθήσε το αλάνθαστο κριτήριο του και πορεύτηκε ως αυτός που ήταν και ότι τραγουδούσε για εμάς.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ρώσος συνθέτης Πιοτρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκι

Ο αδάμαστος αρχηγός των Απάτσι, Τζερόνιμο

Καρυστιανού Gate και λοιπές δημαγωγικές δυνάμεις